Projektu vadītāja Aleksandra Anufrijeva
Aleksandrai ir vairāk kā 7 gadu pieredze personāla administrēšanas un lietvedības procesu organizēšanas jomā.
Aleksandras kompetencē ir:
- Personāla administrēšanas procesu audits uzņēmumos
- Personāla administrēšanas procesu uzlabošana un rekomendāciju izstrādāšana
- Lietvedības organizēšana un audits uzņēmumos
- Lietvedības procesu uzlabošana un rekomendāciju izstrādāšana
- Dokumentu atbilstības normatīvajiem aktiem audits
- Personāla uzskaites sistēmu ieviešana uzņēmumos
- Pētījumu rezultātu analīze un apkopošana
Aleksandra ir ieguvusi jurista kvalifikāciju Latvijas Policijas akadēmijā 2007.gadā un maģistra grādu personāla vadībā Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskolā 2010.gadā.
Aleksandrai ieguvusi pieredzi gan valsts pārvaldes jomā, strādājot „Valsts zemes dienestā” vecākās lietvedības pārzines amatā, gan privātajā sektorā, strādājot AS „GE Money Bank” par personāla speciālisti. Aleksandra ir izstrādājusi un optimizējusi vairākus personāla administrēšanas procesus, padarot tos efektīvākus un ērtākus, koordinējusi lietvedības dokumentu organizāciju un tās atbilstības likumdošanas prasībām kontroli. Piedalījusies personāla motivācijas, attīstības un novērtēšanas projektos, sniedzot atbalstu lielo datu apjomu analīzē un apkopošanā, kā arī personāla uzskaites sistēmu ieviešanas projektos.
Aleksandras galvenās īpašība ir: entuziasms, liela uzmanība pret detaļām un iespējamiem „zemūdens” akmeņiem, orientēšana uz mērķi.
Aleksandra aizraujas ar datortehnoloģijām, ceļošanu un geocachingu.